Contact

Neem contact op met onze gastenservice. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar! Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Service & Contact

Makkelijk zelf online regelen

Regel je vakantiezaken online via Mijn Roompot. Wijzig je boeking tot 28 dagen voor aankomst. Gratis!

Veelgestelde Vragen

  • Mag ik met vrienden of familie in 1 woning verblijven?

    Nederland
    Je mag in Nederland met maximaal 4 personen uit verschillende huishoudens in 1 woning verblijven. Kinderen tot en met 12 jaar tellen hierbij niet mee. Als het om 1 huishouden gaat, geldt er geen beperking op het aantal mensen in een woning.

    Bestaat je reisgezelschap uit meer dan 4 mensen ouder dan 12 jaar uit verschillende huishoudens? Dan kun je je verblijf omboeken. Neem contact op met de Gastenservice om je verblijf om te boeken.

    Duitsland
    De Duitse overheid heeft extra maatregelen genomen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Toeristische verblijven zijn van 2 november tot en met 13 december niet toegestaan.

    Heb je een verblijf geboekt op een van onze Duitse parken met een aankomst van 2 november tot en met 13 december? Dan kun je je verblijf omboeken naar een ander park of naar een latere datum. Dit kun je gewoon zelf doen via het omboekformulier.

    Toch hulp nodig bij het invullen van het formulier of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met de Gastenservice.

    Of je na 13 december met meerdere huishoudens in dezelfde woning mag verblijven is nog niet bekend.

    België
    De Belgische overheid heeft extra maatregelen genomen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Toeristische verblijven zijn van 3 november tot en met 13 december niet toegestaan.

    Heb je een verblijf geboekt op een van onze Belgische parken met een aankomst van 3 november tot en met 13 december? Dan kun je je verblijf omboeken naar een ander park of naar een latere datum. Dit kun je gewoon zelf doen via het omboekformulier.

    Toch hulp nodig bij het invullen van het formulier of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met de Gastenservice.

    Of onze Belgische parken na 13 december weer opengaan, is nu nog niet bekend.
  • Is het zwembad open?

    In Nederland zijn alle zwembaden open. Neem contact op met de parkreceptie voor actuele informatie over de maatregelen met betrekking tot het zwembad. Deze kunnen namelijk per park en per dag verschillen.

    Let op: Onze Duitse en Belgische parken zijn dicht van 2 november tot en met 13 december. Of ze na 13 december weer opengaan en of de zwembaden dan ook open zijn is nu nog niet bekend.
  • Kan ik nog op vakantie ondanks het coronavirus (COVID-19)?

    Dat ligt aan de bestemming van je vakantie. De meeste parken zijn open, meestal met wat aanpassingen vanwege de coronamaatregelen. Onze Duitse en Belgische parken zijn van 2 november tot en met 13 december gesloten. De situatie kan van dag tot dag veranderen. Handige info vind je op onze corona-informatiepagina. Of bekijk direct ons meest actuele reisadvies.
  • Welke maatregelen neemt Roompot om verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te voorkomen?

    Op onze parken hebben we hiervoor verschillende maatregelen genomen, waar we gasten ook ter plaatse aan herinneren. Je vindt een uitgebreid overzicht van onze maatregelen op onze safe stay pagina. Er is nóg meer aandacht voor de schoonmaak van veelbezochte plekken en er zijn handgels beschikbaar.


  • Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?

    Je kunt bijgeboekte extra’s tot 1 dag voor aankomst wijzigen en annuleren via Mijn Roompot. Als je de volledige vakantie al hebt betaald, storten we het eventuele prijsverschil terug met de borg. Het annuleren van verzekeringen en verplichte extra’s zoals verplicht bedlinnen of een verplichte schoonmaak, is niet mogelijk.

    Heb je geen Mijn Roompot? Neem dan contact op met de Gastenservice. Zij helpen je graag met het wijzigen of annuleren van je extra's.
Ga naar alle veelgestelde vragen

Niet gevonden wat je zocht?

Wij staan voor je klaar en helpen je graag! Heb je een vraag over je boeking? Houd je reserveringsnummer bij de hand, dan kunnen wij je sneller helpen.

Chat

Tot 20:30 uur zijn wij online.

Start chat

WhatsApp

Tot 20:30 uur beantwoorden we je berichtjes.

0622167156

Facebook Messenger

Tot 20:30 uur beantwoorden we je berichtjes.

Stuur een Messenger bericht

Telefoon

Tot 20:30 uur kun je ons bellen.

(vanuit Nederland)

088 - 0444999 (gebruikelijke belkosten)

(vanuit België)

02 669 81 97 (gebruikelijke belkosten)

Overige gegevens

Bezoekadres
Roompot Service
Schuverweg 2
4462 HK Goes

Postadres
Roompot Service
Postbus 6
4460 AA Goes

KVK nummer: 22031538
BTW nummer: NL 0095.83.956.B01

IBAN: NL24ABNA0517343517
BIC code: ABNANL2A